background image
Непоседа
Logo 067 548-63-13 063 700-22-35 050 817-76-38

Гарантії

Гарантії




Гарантійний термін встановлюється виробником.

Гарантійне обслуговування здійснюється при пред'явленні Покупцем чека, накладної та дотриманні правил установки, експлуатації меблів.

 

Гарантія не поширюється на такі дефекти:

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • механічні пошкодження сталися з вини Замовника
  • ушкодження внаслідок неправильного монтажу і експлуатацією меблів
  • пошкодження в результаті зміни конструкції, перевантаження або використання меблів / товару не за призначенням



Комплектність, замовленої меблів / іншого Товару, а також збереження крихких елементів проводитися в присутності Замовника, відразу після доставки кур'єром, або вимагає перевірки Замовником в службі Кур'єрською доставки.

При виникненні проблеми зв'яжіться з нами зручним для Вас способом.  Всі рекламації розглядаються в терміни, передбачені законодавством.

Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також в разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.

 

ЗВЕРТАЄМО також увагу, що:


У разі виявлення браку, неповної комплектації або інших недоліків ми безкоштовно обміняємо Ваш товар на товар належної якості.

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів які не підлягають обміну або поверненню

Постанова КМУ Про реалізацію окремий положень Закону України "Про захист прав споживачів"


 

Умови попереднього замовлення товару


Увага!  Попереднє замовлення не гарантує поставку або наявність товару у продавця, а також не тягне ніякої відповідальності продавця перед користувачем і покупця перед продавцем.



enlightenedХочемо нагадати, що при поверненні товарів належної якості - обов'язково необхідно надати товарний чек і збережену цілісну упаковку.  Також товар не повинен мати слідів пошкодження, в тому числі і в процесі складання.

enlightenedВсі претензії до якості, комплектації, кольору, цілісності упаковки і т.п.  приймаються відразу після отримання Вами посилки.  Тільки в цьому випадку ми точно знаємо, що товар був недоукомплектований з вини складу або пошкоджений в процесі пересилання.

enlightenedПовернення товарів оплачується покупцем або компанією в залежності від причин повернення.